csütörtök, április 5

Zabkása

Gyors recept poszt következik, mert már rég volt!
Ezt a finomságot, ami mellesleg egészséges Tündérke blogjában olvastam. Ő másképp készítette, én már elengedtem a fantáziámat szokás szerint. DE az alap ötlet kétségtelenül az ő érdeme! 


Szóval ahogyan én készítettem:


Hozzávalók:
3dl tej
1,5 marék zabpehely (nekem kicsi kezem van)
fél ek méz
kb. 1,5 cm-s vaníliarúd szétnyitva(vagy egy kis vaníliás cukor)
késhegynyi fahéj
1/4 alma


A tejet a kis vaníliarúd darabkával felforralom.Közben az almát felvágom kis darabokra,félreteszem. A zabpelyhet elkeverem a fahéjjal és a mézzel. A forrásban lévő tejhez adom a zabpelyhes keveréket, majd addig főzöm, míg sűrű nem lesz (ez elég sokáig tartott :] ). A darabokra vágott almára még egy kevés mézet csurgattam, majd ráöntöttem a zabkását. A tetejére egy kis fahéjt szórtam.


Nagyon finom, kicsit hajaz a tejbedarára, de valahogy mégis egészségesebbnek érzi az ember. Vajon miért? :)


 zabpehely 199 Ft











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése