kedd, május 22

TAG



Mivel mostanában nincs sok történés velem, ezért úgy döntöttem ezt írom ma. Kicsit a gimiben "divatos" Barátságfüzet jutott eszembe a kitöltés közben... Nálatok is volt ilyen?


1. Milyen regényt olvasol most/olvastál utoljára? Tetszett? 
Most épp nem olvasok semmit, mert ugye tanulok,de legutóbb ciki nem ciki, Stephenie Meyer,Breaking Dawn-t olvastam.Nagyon tetszett.


2. Van kedvenc sorozatod?
Kedvenc sorozatom hát tulajdonkép nincs, vagy ha mégis akkor Tinimamik, Taking the stage, és most kezdtem el a számomra teljesen új Gossip girl-t (totál idegesítő..., a főszereplőnek, Serena-nak az a lefittyedt szájtartása... és a szinkronról már ne is beszéljünk... mellesleg teljesen szürreális... faszság... de meg kell hagyni jól néz ki Chuck, és Blair is nagyon szép. S persze azért nézem... ;]) 
Kiegészítés: SPARTACUS, és Tudorok; na ezeket igazán de nagyon <3


3. Sorolj fel 3 olyan helyet, ahova el szeretnél jutni!
Kuba   (régi szerelem)
New York - Karácsonykor
Indonéz-szigetvilág

4. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
Finnország- Rovaniemi

5. Sportolsz/sportoltál valamit?
Intenzíven néptáncoltam a gimiben, sajnos abbahagytam miután feljöttem Pestre; tavaly elkezdtem zumbázni, spinningelni és pilatesre járni, de ahogy egyre jobban kezdtett beindulni a nyár, abbahagytam... most újra járok spinningre, és zumbára.

6. Játszol/játszottál valamilyen hangszeren?
Hegedűltem 8 évig, zongorán is megtanultam alap dolgokat még a zeneakadémia miatt, a fősulin pedig belénk verték a furulyát...

7. Kedvenc virágod?
Liliom

8. Kedvenc parfüm?
Igazából mindig valami más, de amit nagyon szeretek az a Bvlgari Omnia Crystalline, és a Jimmy Choo parfüm.

9. Magassarkú vagy lapos?
Lapos, alkalmakkor magas.

10. Szoktál inni energiaitalt?
Mostanában egyáltalán nem iszom, régebben is csak ritkán ittam, bár nagyon szeretem az ízét. Főleg a vegyesgyümölcs ízű Burn-nek.

11. Rágod a körmöd?
Gimiben rágtam, mikor stressz volt.Már nem.

12. Kávézol?
IGEN :)nagyon szeretem, számomra ez élvezet. :)

13. Kedvenc napod az évben?
Egyértelműen december 24. Szenteste.

14. Van tetoválásod?
Nincs,nem hiszem, hogy lesz, de másokon tetszik, főleg a pasikon, a nagy, színesek, valami értelmes mintázattal. 

15. Mi volt a jeled az oviban?
Ibolya, aztán körte.

16. Cipőméreted?
36, néha a 37-es is jó.

17. Tél vagy nyár?
nyár, bár a tél szépségeit is megtalálom :)

19. Hány gyereket szeretnél?
Kettőt biztos, lehet három is, de majd meglátjuk mit hoz az élet :)

20. Gondolkoztál már rajta mi legyen a nevük?
Nagyon tetszik a fiú nevek közül a Levente, Regő, a lány nevek közül pedig Ilka, Lídia, Fanni.

Ennyi volt most, puszi.






4 megjegyzés:

  1. én szeretem gossip girlt, de annyira megértelek =D a mai napig nem tudok megbarátkozni Serena fintorával, és szájtartásával =D sőőt, egyre jobban irritál =D

    VálaszTörlés
  2. Én feladtam a Gossip Girl nézését,már nem bírtam idegekkel,Serenától konkrétan a falra másztam:))

    VálaszTörlés
  3. Chuck <3 miatta nézem :) / illetve nézném, ha végre kiírná a barátom :)

    VálaszTörlés
  4. Hát lányok, most megnyugtattatok, hogy nem csak én vagyok ilyen finnyás :)) puszií

    VálaszTörlés