hétfő, június 25

helyzetjelentés és sok-sok kép

Már egy hete itthon vagyok, voltunk Balcsin tesómmal, megnéztem az albérletét Veszprémben, aztán lejött utánam Bence is, vele is Balatonoztunk egyet.Ott is aludtunk Balatonalmádiban.Az volt benne a legjobb, hogy teljesen spontán alakult az egész.Bár tervben volt a Balcsi a hétvégére, de teljesen máshogy. Barátokkal, kempingben, és szombatra, és végül el is halasztottuk. Bence csütörtökön jött,úgy volt csak csobbanunk s este visszajövünk Ajkára, de mivel elég jó volt az idő, nagyon nagyon nem akaródzott hazamennünk. Így szereztünk szállást, ami kb 2 perc volt.Először felhívtuk a kempinget, hogy van-e valami hely, de csak üres sátor volt, 8000-ért,mondtuk köszi.Akkor inkább alszunk egy padon az legalább poén, és ingyen van :)Aztán eszünkbe jutott, hogy az egyik barátnőnk családjának van itt nyaralójuk, hát kérdezzük meg nem tudnak-e valamit.Mi arra gondoltunk, hogy ajánlanak valami helyet, de egyből mondták, hogy náluk megszállhatunk az egyik nyaralójukban. Nem is kértek pénzt, csak megkértek minket,hogy akkor locsoljunk meg :).
Aznap éjjel volt az az óriási vihar. Nagyon féltem, olyan hangok voltak, mintha a Balaton kiöntött volna... alig tudtam aludni.
Reggelre mintha mi sem történt volna, ugyanolyan meleg volt mint előző nap, hét ágra sütött a napocska.
Szombaton családi programot tartottunk. Elmentünk Apátiba a telekre, kipakoltunk pár holmit, megcsodáltuk a természet szépségét. Minden olyan gyönyörű színben pompázott, hogy muszáj volt egy-két képet készíteni.Tapolcán ebédeltünk egyet, a malomnál.Azután kocsival elmentünk még egy két szép helyre.Tegnap néztünk egy filmet, a címe The Help. Még ma is azon gondolkodok. Nem egy könnyen felejthető történet, igazán megható, remek film.

:) self-made, i like it!

kávé fagyival

hűűűű ez tényleg sok lett!  :)