csütörtök, március 1

Nyílt itt nálunk a sarkon egy hely, ahol csak különleges söröket lehet kapni, van angol, ausztrál, amerikai, cseh, jamaicai, magyar (abból is valami érdekes)... lementünk kedden, megnézni, kóstolgatni. Húúh.. én nem iszom már sört egy vagy két éve, ha mégis, akkor csak ilyen érdekesebbeket. Nagyon finomakat kóstoltunk. Én 3-at ittam mind sötét színű, az egyik konkrétan kávé ízű volt! Nem maradtunk sokáig, mert én mentem másnap reggel oviba, a többiek meg dolgozni. Jó volt, jó sokat nevettünk, hazafelé azért kicsit éreztük, hogy erősebek ezek a sörök, s betértünk a pékhez ...  jajj.. nem tudtam ellenállni, s ettem egy langallót, olaszos ízzel.. vettünk Bencének is egy csomó mindent, meg másnapra is, hogy legyen reggelije... ez a pékség is. mióta megnyílt, mindig csak onnan veszünk péksüteményt... éjjel nappal nyitva van, helyben sütnek mindent, a zsemléjük és a kiflijük valami fantasztikus! Olyan, mint a régi, kb negyed kilós, és tömör, ropogós héjú, belül pedig foszlós. A kenyerük is eláll sokáig, nem úgy mint a bolti, ami már 2 nap múlva penészedik, s leginkább hajigálásra jó mert olyan kemény mint a kő...


SöRös Képek : :D 














Tegnap Bence nem dolgozott, úgyhogy ovi után elmentünk a Gödörbe ó bocsánat már Aquqrium a neve ... a jegyeket a szombati PASO koncertre :DD (Éljenééljen vééégree :DD)
Mivel csak 4-től volt jegyelővét, így addig gondoltuk eszünk valahol valamit. Mire jó az okostelefon? Találtunk a közelben, a Hajós utcában egy kis palacsintázót, Hajós 16 a neve, kicsit retro-s, kicsit romkocsmás, és tényleg kicsi. Konkrétan lent van egy asztal a galérián pedig egy négy fős, és egy két fős, no meg a sarokban egy egy személyes.. de oda úgysem ül senki, mert nem fér be :D épp egy kiállító szedte le a képeit, közben gyorsan rá is kerestem a neten :) . Na szóval ott ettünk amerikai palcsit, Bence juharszirupos tejfölös sonkásat, én meg nutellás túrós juharsziruposat . Finom volt, és elég laktató is! Volt az asztalon marokkó, utána hülyültünk vele egy kicsit, aztán visszamentünk megvenni a jegyeket.


Bencéé



mine ;) 



ja, és ittunk banán turmixot is 











wááááááá...




kukkk ... :D





Pusziííí!

4 megjegyzés:

  1. dejóó a cipőd!:) a palacsinták is de guszták:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Anett köszönöm! :D a palik finomak is voltak! :)

      Törlés
  2. palacsintaaaa :) a sörös hely nagyon tetszene nekem is!! habár nem igazán szeretem a sört, de az ilyen különleges helyeket annál jobban imádom! Guinness-t Londonban kóstoltam, nem volt rossz, később viszont áttértünk a rövid változatára.. pontosan már nem tudom az összetevőket, kávélikőr és csokiszirup biztos volt benne, a lényeg, hogy ugyanúgy néz ki mint egy pohár sör csak miniben :) Aranyosak vagytok egyébként! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem szeretem már a sört, bár azért pl. egy kimelegedős PASO koncert közben igencsak jólesik egy-egy korty a Bencééből :) de alapvetően inkább borozom, vagy koktélozom, pezsgőzöm.
      áááááááá... aaaaaa... elég jó lehet csokilikőr, kávélikőr... hmmm...
      xxx :))

      Törlés