kedd, február 28

Héé. Mi az, hogy havazik? Megint. Erről nem volt szó! Nem értem. Már épp kezdett kitavaszodni. Vissza esünk a szürke februárba? Szép ez a hó, és nagyon vártam is, és kívántam is! De mostmár épp elég volt! ... Reggel mikor mentem az oviba, és mikor jöttem hazafelé, csináltam képet, mert ezt nem hiszem el!! 


a fejemen előtt épp egy hatalmas hópehely szállingózik 





Jövő héten tartok az oviban valami éneket vagy mese vers foglalkozást! Juppi. Ma volt közös tesi a nagyoknak és a kicsiknek. Hát a nagyfiúk, belehajtották a kisebbeket is a rosszba... össze vissza rohangáltak, nem álltak be a sorba, felmásztak a bordásfalra, mikor nem az volt a feladat, nem lehetett nekik parancsolni... Ez az egy, amitől tartok, hogy majd nem fognak a zárómon hallgatni rám, és káoszt keltenek..  mondjuk csak a nagyoknak fogok tartani, de ha ott lesz a három rosszaság, akkor nagyon nehéz lesz. Majd valamit kitalálunk az óvónővel, hogy tuti ne legyen semmi gond... 
A mesét, amit már több hete dolgoznak fel, el dramatizálták, de nem bábszínházzal, ahogy múltkor, hanem már volt a fejükön fejdísz, hogy ki kicsoda, és ők voltak a szereplők. Nagyon ügyesek voltak, főleg a kisebbek, akik még csak 3 évesek, de simán szerepeltek. Van a mesében ének is, s már 3 hete ez megy a fejemben basszus... : 
Kis kakas te kiskakas, 
szép aranyos tarajas, 
kényes fényes szárnyú, 
bársonyos szakállú, 
ábrázatod megmutasd 
adok neked rézgarast ... 
s így tovább még 3 versszak ... mindenhol ezt énekelgetem, dúdolgatom.. utcán, boltba, fürdés közben, főzés közben, takarítás közben ... ááá..
Jó lesz, már jövő héten valami más mese :D 


Lehet ma sütök valami cookies-t! Van csokipasztillám, fel kellene használni ... :D

Szép napot!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése