szombat, február 25

torkos csütörtök, meg minden más

Tegnapelőtt elmentünk barátokkal torkos csütörtöközni. A Szent István téren a Bazilikánál voltunk étteremben: https://www.facebook.com/paulanersplatz
9-re volt asztal foglalva, de mikor felvette a pincér a rendelést, mondta, hogy nem lesznek 15 percen belül készek az ételek, számítsunk rá. Másfél órát kellett várnunk, de nem is vettük észre, addig iszogattunk, beszélgettünk, röhögtünk egy csomót... én lazacot ettem spárgaágyon olvasztott sajttal a tetején. Előszőr meglepődtem, mert kicsinek gondoltam az adagot, de pont elég volt! A társaságból, viszont nem mindenki járt jól, Bencének pl volt a tányérján 3 szem krumpligombóc, és két kb 6 centis hús darab.Viszont az övé is isteni finom volt! Ha így nézzük, nem csak az árak csökkentek le a felére, hanem az adag is, de nem baj, jó volt ez így is! Legalább ettünk még desszertet is :)) Természetesen Bence bundásalmát... az alma mániája.. :)


Kép sajnos nincs, mert nem fotóztunk az este...


Az ovi olyan jó! Csak kicsit az uncsi, hogy nem csinálok még foglalkozást a gyerekeknek ... már azért olvasnék nekik szívesen mesét, mondjuk elalvás előtt.. vagy ilyesmi .. de jövő héten majd megkérdezem, hogy lehetne-e. Viszont alig vannak, mindenki beteg... pont ma mondtam a dadusnak, hogy csodálom, hogy nem kaptam el semmit. Az egyheteseken már a 2. nap folyt a taknyom-nyálam.... most meg semmi a 2 hét végén.. hát elkiabáltam, már érzem, hogy kapar a torkom, a nyelés is kezd nehezen menni... hétvégén kúra lesz!  


Huuh ez, pedig nem szeretem a Brains-t de ezt a számot nagyon, meg az a klip, eléggé hozza a nyár feelinget : 






napsütés :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése