péntek, február 10

Ittis- Ottis

Hol is kezdjem ..
Szerdán végre felavattuk a Hotel Chocolat. gingerbread drinking chocolate-t amit még decemberben Angliából hoztam. Ez igazi angol cucc, én Oxfordban vettem. http://www.hotelchocolat.co.uk/  Az egész üzletben nagyon finom csoki illat terjeng, és rengeteg csoki közül lehet választani (az igazi Gombóc Artúr effektus) volt szögletes csokoládé, kerek csokoládé, hosszú csokoládé, rövid csokoládé, gömbölyű csokoládé, lapos csokoládé, és mindemellett folyékony csokoládé, és elmondhatatlanul sokféle töltelékkel, ízesítéssel ellátott csokoládék... 
Hát egyáltalán nem ilyenre számítottam, abszolút nem édes, és nagyon csípős! :) Apu benyakalta pár kortyban az egészet!




      

            




A visszafele utam érdekes volt. Apu kivitt a vasútra, persze a vonat naná, hogy késett, ráadásul átnevezték gyorsról személyre ami azt jelenti, hogy a két és fél órás út így ki tudja meddig tartana, hozzávetve még a késést is .... 2 pasas( olyan 40 körüliek )meg embereket toborzott, hogy menjenek velük taxival, Pestre , és minket is megkérdeztek meddig megyünk. Kiderült apu ismeri az egyiket, szóval úgy alakult, kocsival jöttem fel, de ráadásul ami a slussz poén, hogy ingyen! Már Velencénél jártunk, mikor (akit apu ismer) megkérdezte, hogy mennyi idős is vagyok (hozzáteszem végig kislányozott, meg a sofőrnek is mondták, hogy óvatosan vezessen, mert a kislány rá van bízva stb...) mire mondtam, hogy hát 25, erre kikelve magából mennyi? 25? azt hittem kislány vagy! ennyi idős a csajom! Hát akkor akkorát nevettem :D  ( meg ők is! )
Ma sikeresen kigyulladt a sütőm ... azt hittem megáll a szívem! rohantam szomszédtól szomszédig, csöngettem, hogy valaki segítsen vagy nem is tudom, ilyenkor szerintem ösztönösen jön az emberből, hogy segítséget kell kérni. Mivel villany, attól féltem, kigyullad az egész ház!! Nagyon rossz volt! Annyi eszem azért volt, hogy egyből lekapcsoltam, csak kinyitottam az ajtaját amit nem kellett volna mert attól még nagyobb láng lett ... Lekapcsoltuk kint a villanyórát aztán elaludt ... huhh csak ki kellett szellőztetni, semmi kár nem maradt utána. Hála a Jó Égnek!!!

Tegnap vettem magamnak bőr kesztyűt valami kínai szerű boltba 1650 ft-ért, mikor ott felpróbáltam jó volt, még csodálkoztam is, hogy hogy lehet jó, hisz olyan kicsi a kezem, eddig nem találtam, ez meg még M-es is. Hát nem is jó nagy ... pedig olyan jó, bélelt, meleg... nem tudom mi legyen vele. Hordjam azért,vagy odaadjam valakinek, vagy eladjam, vagy mi?!
Hahaha :D  vettem még januárban http://www.arbaratok.hu/ -n 50 perces szolibérletet, 2500 ft-ért (elég jó ár nem?) tegnap el is mentem, csak 9 percet voltam, de úgy leégett a fejem,hogy tiszta vörös az arcom ... kenegetem after sun krémmel (jó szoli után is az van ráírva) 
Én úgy örülök ennek a hónak ! Hiába szeretném már én is, hogy nyár legyen, azért a hó még mindig elvarázsol. Nem tudom míért vannak annyira oda ettől a hidegtől mindenhonnan ez folyik.Ez a normális! Tél van, hideg van, hó van. Nem?


Kis Bátorka hiányzik :(
Na most megyek, mert még van egy kis dolgom - Holnap megint megyünk le vidékre, ugyanis tesóm szülinapja lesz, és nagy retró bulit csapunk.. szóval még az ügyben van egy kis előkészület :)
Szép estét !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése