szerda, február 22

Ramen/Pho


Már a hétvégén elterveztük Bencével, hogy valamikor kimegyünk a héten a Józsira (József városi piac), s eszünk egy rament/pho-t (vietnámi marhahúsleves, különleges ízesítéssel). Ő még régen a Fáy utcai piacon evett ilyet, én még sosem, de a ramenről már hallottam, s mindig is szerettem volna megkóstolni.
Mondta, hogy ha 10-es skálán a közelben lévő kínai kajázdákra mondjuk 5 pontot ad Ő (akkor az nálam max 2)már tisztasági szempontból, akkor a Józsin egyenlő lesz a nullával, számítsak rá. Hát jó. Úgy alakult, tegnap ki is tudtunk menni, mert nem dolgozott, én meg az oviban a gyakorlatommal hamar végeztem, úgy is, hogy egy órával tovább maradtam. Kimentünk. Vagy 3/4 órán át mentünk fel s alá a piacon, körbe-körbe, vagy 4x elmentünk a török/arab nemtom milyen nemzetiségű gyrososok előtt, s azok mindannyiszor kedvesen beinvitáltak bennünket, mi pedig mindannyiszor mondtuk, hogy kösz nem... és aztán már feladva, hogy biztos csak hétvégén van nyitva, megtaláltuk, teljesen véletlenül :)
Fúúú.. hát tisztasági szempontból... ha anyuékkal lettem volna, sztem nem engedték volna, hogy ott nem, hogy egyek, megfogjak akármit is.. kint ilyen műanyag akármikben letakaratlanul hatalmas nyers csontok ... koszos föld, a polcokon mindenféle kínai cuccok, teák, rízs, tészták, fűszerek, szószok... de minden ragacsos, poros, koszos. wááá. szóval elég undi volt... De már nem akartam ellenkezni, meg hozzáteszem megcsapott a leves illata...
Kértünk két közepes adag levest. Amikor kihozták az elsőt, egymásra néztünk Bencével, és elkezdtünk röhögni. Egy akkora tányér volt, mint a fejem.. ha nem nagyobb... Na aztán hozták a másikat is. Bence már vágyakozva szinte csorgó nyállal elkezdte enni, és közben hümmögött,hammogott. Én kicsit félve kanalaztam bele, először ilyen mosogatószer ízt éreztem, valami fűszernek volt olyan íze... biztos hülye vagyok... de igazság szerint ízlett. Nagyon finom volt a lé, meg a hús is benne. Megettük az egészet. Vittünk elvitelre két nagy adagot Bence tesójáéknak is.
Jelentem nem lett semmi bajom... :D



Jöjjön akkor a kép erről a levesről:



jól néz ki nem ?

hát tolom az arcomba:





Hát így. 


Az oviban elég jól érzem magam, a gyerekek elfogadtak, (úgy érzem), már tényleg majdnem mindenkinek tudom a nevét. Ma mondjuk jött egy kislány, akivel még nem találkoztam mióta ott vagyok.
Még nem tartok foglalkozásokat, azt beszéltük meg az óvónővel, hogy majd a negyedik héttől. Egyelőre megszokom a csoportot. Kevesen is vannak most, mert sokan betegek, meg még meg kell tapasztalnom rendesen a napi ritmust, hogy melyik nap mit lehet. Itt pl. külön mennek a kicsik meg a nagyok tesizni, és úszásra . Basszus van az oviban az épületen belül uszi. Nem mentem be, biztos nem egy hatalmas több medencés komplexum, de akkor is Elég jó nem?


:)Még a múltkor a pull and bear-be találtam teljesen véletlen egy pandás pólót. Imádom a pandákat, szóval muszáj volt megvennem :))



próbálkoztam, volt egy kis inspiráció


nemtom melyik jobb ... (lehet egyik se jó) :]


PUSZI mindenkinek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése