vasárnap, április 8

fucksuckdoga ...

Hát ez a szakdoga ... nem bírom megfogalmazni a mondatokat.. Szükségem lenne egy Múzsára nekem is ... Arról nem is beszélve, hogy apu gépén német a billentyűzet, s sose találom az ö ő ü ó ú ű á é betűket ... hgrr... ez is eléggé megnehezíti az egészet.
50000 karakter minimum.. eddig 5500 van meg.. nem baj .. wááháá..
Így a Húsvéttal sem tudok nagyon foglalkozni. Pedig haza jöttem Ajkára. Tegnap anyuval megfestettünk pár tojást, de összességében ennyi történt részemről. :(
Még tegnap elmentünk a Müllerbe, itt volt vattacukor illatú parfüm :), úgyhogy beszereztem. Tesómtól kaptam utólag egy kis szülinapi ajit. Kaptam tőle egy olyan krémet, mint amilyen a Garnier BB csak ez ilyen teljesen természetes alapanyagokból van, tök bio meg minden, nagyon tetszik; meg egy fűrdő olajat, aminek az illata valami gyermekkori dologra emlékeztet minket, de nem jöttünk rá, hogy mire :) .
Voltunk tegnap Apátiban is a telkünkön, mert ott volt a sonka :) meg anyu megakarta nézni a tulipánokat, de még nem nyíltak ki. A cseresznye és meggyfák azonban teljes pompában virágoznak! :) Este itthon boroztunk, filmet néztünk, beszélgettünk, meséltünk. 
Az egyik film amit megnéztünk nagyon jó volt! Gérard Depardieu a főszereplő. Nekünk nagyon tetszett, egy igazán kedves, aranyos történetről szól.Szeretem az ilyen filmeket.
Itt van a leírása és a trailere is:
Nem beszélek zöldségeket 


Ma szokásos húsvéti reggeli volt nálunk is, sonka, kolbász,tojás, zöldségek, friss kenyér, amit mi sütöttünk (helyesbítek a kenyérsütő gép). 
Holnap viszont szerintem nem fognak jönni hozzánk locsolók, már évek óta nem szoktak, nem szeretjük. Olyan kellemetlen, tök korán jöttek mindig, anyuék ilyenkor szeretnek pihenni, aludni, s volt mikor reggel 7kor már csöngettek az osztálytársaink, szódásszifonnal... persze nem piros tojást vártak, hanem egy kis lóvét .. nem tudom nekem ez már nem hiányzik. Ha jönnek se engedjük be őket. Maximum ha látjuk, hogy szegény kisgyerekek ... akkor apu megszokta őket sajnálni. 
Mikor néptáncoltam, akkor tök jó volt, mert mindig ilyenkor volt az edzőtáborunk, tavaszi szünetben, s a fiúk rendesen a hagyományok szerint locsoltak meg minket, dézsából, de persze az más volt.
Ennyi lenne, most vissza a szakdogához blee.. majd még később írok valamit,szeretnék feltenni még pár képet.
Néhány fotó tegnapról és ma reggelről:


Bátor Úr :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése