csütörtök, április 5

Lazázás

Tegnap találkoztam az én kis Flórisommal. Jót beszélgettünk, vásároltunk... vagyis ő, én nem mert nem volt a méretemben az a fránya converse ... így jár aki kis lábon jár! lehet netes rendelés lesz belőle... Ettünk Mc'is fagyit, én karamell öntettel, Fló csoki öntettel, s ettem hozzá sültkrumplíít ... biztos mindenki undinak találja, pedig nagyon finom együtt a kettő! :)és van is egy két pajtásom ebben a dologban :)
Fogalmam sincs mikor ettem utoljára a mekiben bármit is a fagyin vagy a shaken kívül... Szerencsére nem vagyok oda az ilyen szemét kajáért.. 
Kiültünk Millenáris Parkba, sütött a Naaap,(hát nem is hiszem el, hogy hétvégére meg havat mondanak! :S) a gyerekek nevetésétől zengett az egész park, a kacsák feleseltek egymással, nagyon kis idilli volt a hangulat :). Végül beültünk a Starbucksba egy jó latte-ra. 
Hazafelé vettem magamnak a Müllerben egy körömlakkot. Eredetileg a vattacukor illatú 990 Ft-os parfümért ugrottam be, 
de e l f o g y o t t ! majd lesz még. Hát ha már ott voltam körülnéztem. 
Pár kép: 
a körömlakk





2 megjegyzés:

  1. háhá én is fagyival szoktam enni a mekis sültkrumlit:D:D a karamellás a kedvencem:)
    jó képek lettek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) háháá akkor még egy társ :)nekem is a karamellás ! az a tutii :D

      Törlés